Önska önska runt i ring, önska kostar ingenting...




Ahhh.....juletider......mitt behov av att önska mig saker borde vara mättat vid det här laget.
Men jag röstar stort för NYÅRSPRESENTER.......

  • Vill gärna trä på mig den här coola munktröjan med en japansk karp tryckt på ryggen
  • Rob Neill i London tillverkar de här snygga vintage klockorna, me wanna....
  • ETSY's snyggaste smycken kommer från Morasha och jag vill ha allihopa.
  • Det är inte svårt att förstå att jag vill gå på bio och se Australia. Att övertala sambopersonen är svårare dock.
  • Maldiverna, ständigt detta paradis....en dag ska jag åka dit, end of story.
  • Min älskling är slut........dryg, men dyr. Amazing Grace bodylotion från Philosophy.
  • Dessa krysantemum är bevarade i polyresin och tillhör en av alla favoriter jag har från min USA leverantör.
  • Jag är väldigt förälskad i alla buttar, askar, behållare och förvaring som det står Old Sheffield Village på.
  • Kan liksom inte släppa taget om den här tavlan........den vill bo i mitt vardagsrum....ja banne mig, det vill den.

Så där ja, det var väl inte så svårt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0